Alustasin 28.oktoobril kirjavahetust Swedbankiga, et saada lahendus oma kahele eraldi seisvale kodulaenule. Täna on 20.november ja ma ei ole saanud ei pakkumist ega seetõttu ka lahendust. Ainuke millega tekkinud olukorda seletada on see, et Swedbank on siirdunud seoses maal valiseva kehva majanduskliimaga teise tähesüsteemi ning mu kirjad ringlevad kosmose avarustes, otsides sihtjaama. Et see mitte nali ei ole, siis saatsin täna Swedbanki kaks järelpärimist ning vastused nendele tõendavad, et ka seal töötavad inimesed on reaalselt maalt lahkunud. Siin on vastused minu tänastele kirjadele.
*Olen liikunud teise ametisse. Oma uue laenuhalduri kohta saate infot oma Hansa.net lepingust või helistades klienditoe nr.6 310 310 Parimat, Natalja Astahhova
Tere!Viibin 30.10-20.11 2008 kontorist eemal.Pressipäringutega palun pöörduda kolleeg Laura Käeseli poole (laura.kaesel@swedbank.ee, telefon 888 3900), muudes küsimustes aitab Maarja Võrk (maarja.vork@swedbank.ee, telefon 888 5702)Heade soovidega,Kristi Künnapas
Nuta või naera! Isiklikult ei oska hetkel küll midagi muud ette võtta, kui otsida ülesse pangavaehtust soovitavad reklaamid ning endale uus pank leida, mis veel maal oma kliente teenindab.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment